Es war wunderschön... (Forum)
Welche hat er da g'meint?
Dieses Hipster-Lokal im 15. Bezirk, wo wir nach der durchaus nicht ungemütlichen RSP-Kantine waren. Lokalitäten, in denen vegane Currywurst auf der Karte steht, sollten grundsätzlich a) boykottiert oder b) umgehend abgefackelt werden.Gut, die Steh-Halbe im Toilettenvorraum inkl. Couch hatte schon was, vor allem die Gesichter derjenigen, die auf dem Weg zum Heisl im Beisl an uns vorbei mussten
Trotzdem würde ich da freiwillig nimmer nei geh. Und der Huaba aa ned.
1. Die RSP-Kantine war durchaus a bissl ungemütlich. Da war's eh scho frisch und dann hams au no dauernd die Tür aufgstellt wg. dem Rauch. Die Frau Schneider hat's au gfrorn.
Ach Kinder, ziagt's Eich hoid wos gscheids o. War ja schließlich März und ned August! Ihr seid's doch wirklich oid gnua!
2. Des hätt Dir und dem Huaba und Eure Mägn ned g'schadt, wenn da mal was anders wie Schnitzel und Schweinsbraten nei kommt. Mein Fischerl mit Erdäpfi war jedenfalls fein! Und dem Mob hat sei schweinerne Currywurscht au taugt. Hipster hin oder her!
I hob des ganze Wochenende koan Schweinsbratn g'habt und a nur oa moi a Schnitzel im Schnitzelhaus in der Favoritner Straße! Außerdem geht nix über frisch zubereitete postmitternächtlich konsumierte Produkte vom örtlichen WuaschdstandDass des Essen ned schlecht war, glaub i ja. Aber g'foin hods ma da drin trotzdem ned...
Aber ganz abg'sehn davon bleibt des kulinarische Highlight jeder Wienfahrt ohne jeden Zweifel des Luxus-Frühstücksbuffet in da Pension Fünfhaus (wenn ma rechtzeitig aufsteht)!
Jaa! Im Urlaub und am Wochenende steh I ja normal erst umara Zwölfe auf. Bloß im Fünfhaus, da steh I gern scho im Morgengrauen auf, um mir den Gaumenschmaus, und dann auch no so üppig, ned entgehen zu lassen!